Ügyfélszolgálati képzés

A képzés célja: A képzés célja, hogy az Ügyfélszolgálaton dolgozó vagy Ügyfélszolgálattal kapcsolatban lévő munkatársak megismerjék a kommunikáció elméleti összefüggéseit, elsajátítsák a „robusztus” tárgyalástechnika módszereit, gyakorlati ismereteit. Tudjanak udvariasan bánni, ugyanakkor hatékonyan és eredményesen, problémamegoldásra törekedve „kezelni” a problémás (ingerült, elégedetlen) ügyfeleket, ismerjék meg az ügyfélszolgálati kódex szempontrendszerét, tudják azt a gyakorlatban hasznosítani. A képzés további célja, hogy a képzésben résztvevő sajátítsa el a kommunikációs rendszerek elemzésének módját. Tudjon saját munkaszervezetén belül hatékonyan részt venni az ún. dezertáló stratégia visszaszorításában, erősítve a kooperatív stratégiát.

A képzés célcsoportja: Az Ügyfélszolgálaton, vagy az ügyfélszolgálattal kapcsolatban álló munkatársak.

A képzés időtartama: 16 óra

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • Kommunikációs készség
  • A stratégiai és taktikai gondolkodás készsége
  • Tervezői látásmód
  • Alternatívaképző készség
  • Döntési, elemző, integráló készség
  • A kommunikáció elméleti üsszefüggéseinek megismerése.
  • Robusztus tárgyalástechnika elsajátítása.
  • Problémás ügyfelek kezelése technikájának elsajátítása.
  • Ügyfélszolgálati kódex szempontrendszerének megismerése.
  • A kommunikációs rendszerelemzés elsajátítása.
  • A kooperatív stratégia erősítése (és a dezertáló stratégia visszaszorítása) a munkaszervezetben.

Ajánlatkérő

Az alábbi oldal kitöltésével elküldheti árajánlat-kérését. Az űrlap kitöltése lehetőséget ad arra, hogy egyéni igényeire szabottan munkatársaink elkészítsenek Önnek egy ajánlatot.

Az ajánlatkérő lap kitöltése nem jelent kötelezettséget, és az ajánlat kiadásának az ajánlatkérőre nézve nincs költsége!

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!




Get Adobe Flash player