Public Relations

A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a legmodernebb kommunikációs módszereket, melyekkel a leghatékonyabban tudják formálni a fogyasztói gondolkodást, a legjobb képet tudnak kialakítani a termékéről, vállalatukról, márkájukról vagy éppen önmagukról. A képzés mindazok számára ajánlott, akik szeretnék vállalkozásuk értékét növelni azzal, hogy minél nagyobb nyilvánosság előtt megismerjék, megbecsülést szerezzenek maguknak.

A képzés célcsoportja: A képzés mindazok számára ajánlott, akik szeretnék vállalkozásuk értékét növelni azzal, hogy minél nagyobb nyilvánosság előtt megismerjék, megbecsülést szerezzenek maguknak.

A képzés időtartama: 16 óra

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • Résztvevőink képesek lesznek a fogyasztói gondolkodás formálására, a média figyelmének felhívására, üzeneteinek alakítására,
  • Klasszikus rendezvények szervezésére, szervezési munkák irányítására
  • Megismerik a legújabb e-pr technikákat,
  • Elsajátítják a krízisek kezelésének technikáit,
  • Megismerik a válságok megelőzésének menedzsment módszereit,
  • Képessé válnak a hírnévmenedzsment által a cégérték növelésére, az egész szervezet kommunikációs rendszerének menedzselésére.

Ajánlatkérő

Az alábbi oldal kitöltésével elküldheti árajánlat-kérését. Az űrlap kitöltése lehetőséget ad arra, hogy egyéni igényeire szabottan munkatársaink elkészítsenek Önnek egy ajánlatot.

Az ajánlatkérő lap kitöltése nem jelent kötelezettséget, és az ajánlat kiadásának az ajánlatkérőre nézve nincs költsége!

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!




Get Adobe Flash player