Digitális írástudás fejlesztése az együttműködés javítására

A képzés célja: A képzés célja, hogy a képzésben résztvevő képes legyen a közigazgatási ügyfélszolgálati (hálózati) rendszer kiépítésére, működtetésére, alkalmazására, megismerje a hatályos e- közigazgatási szabályozási környezetet, a jogi- szervezési- informatikai feladatokat az e- ügyintézés bevezetése vonatkozásában. Az ügyfélszolgálat szabályozásának rendszerét és megszervezésének folyamatát.

A képzés célcsoportja: A közigazgatási ügyfélszolgálattal kapcsolatban lévő munkatársak.

A képzés időtartama: 16 óra

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

  • A képzésben résztvevő ismeri a közigazgatási ügyfélszolgálati informatika rendszerét.
  • A képzésben résztvevő tudja, hogyan kell kialakítani az ügyfélszolgálati színtereket, munkahelyeket, munkatereket, hálózati rendszerét.
  • A képzésben résztvevő ismeri az Ügyfélkarta és a társadalmi kontroll egyéb intézményrendszereit.
  • A képzésben résztvevő ismeri az ügyfélszolgálat szabályozásának rendszerét.
  • A képzésben résztvevő ismeri az ügyfélszolgálat megszervezésének folyamatát.
  • A képzésben résztvevő ismeri a hatályos e- közigazgatási szabályozási környezet bemutatását.
  • A képzésben résztvevő ismeri a jogi- szervezési- informatikai feladatokat az e- ügyintézés bevezetése vonatkozásában.
  • A képzésben résztvevő ismeri az Ügyfélkapuval integráltan portál alkalmazását
  • A képzésben résztvevőnek ismernie kell az elektronikus ügyintézés technikai feltételeit.

Ajánlatkérő

Az alábbi oldal kitöltésével elküldheti árajánlat-kérését. Az űrlap kitöltése lehetőséget ad arra, hogy egyéni igényeire szabottan munkatársaink elkészítsenek Önnek egy ajánlatot.

Az ajánlatkérő lap kitöltése nem jelent kötelezettséget, és az ajánlat kiadásának az ajánlatkérőre nézve nincs költsége!

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!




Get Adobe Flash player